Lapas

otrdiena, jūlijs 26, 2011

Pabarojiet sievietes un iedodiet ko uzvilkt!


Šorīt pamodos ar sajūtu paribē (tās nebija grēmas, kā izrādās) - man ir dabas dots talants komentēt un raksturot modi, tendences un vispār blogot par tēmām, kuras nesaprotu (tāpat kā par makšķerēšanu un kodolieročiem).
Sakarā ar to, ka esmu viens no tiem cilvēkiem, kas neseko līdzi modei (kā jau vairums, jo visi tagad rada savu unikālo, afigenno un superstilīgo „es”, kas reāli ir tik pat vienveidīgs kā pati mode kopsummā ņemta), nolēmu, ka laiks pastalkot modes lapām un ierastajiem „mēs zinām labāk, kas jums jāvelk” saitiem.

Pirmkārt, un galvenokārt, skatīsimies to, kas modē ir tagad, vārdsakot – vasara 2011.

Es uzņemšos modes tendenču vērtējumu, kā jau īstai sievietei pienākas.
Attiecīgi – pievienošu pāris bildes, lai būtu arī uzskates matreāls.

Iekš http://epadomi.lv/forums/stils_un_mode/18012011-pavasara_vasaras_2011_modes_tendences_apg lapas atradās vērtējums par drānām, kuras es vērtēšu te, tie, kas vēlas, droši var pārlapot šo saitu. Diemžēl ātrumā (es kā nekā veicu tiešām lielu pētījumu modes industrijā šobrīd) neko citu google neuzrādīja.

Tātad, īsāk sakot: modē reankarnējies 70to gadu stils, es neteiktu, ka tas ir slikti, viss vecais ir labi aizmirsts jaunais, kā teikt. Vēl arī kāds saits minēja, ka mežģīnes tagad modē. Nu skatīsim kā tur ir. (liksim primitīvu vērtējumu zvaigznīšu sistēmā, augstākais 5 zvaigznes )



Cik nojaušu, šie ir 60tie gadi (ne kā solīts 70tie, bet es jau minēju, ka man kā izcilai modes pazinējai tas daudz ko izsaka), tamdēļ, es priecājos, ka mana vecmamma nav izmetusi savas kleitas, stūķēšu mugurā, un iekarošu visas ballītes po kolhoznomu. Vien jāatzīst, ka šādas kleitas varētu vilkt uz svētdienas pasēdēšanu baznīcas rīkotajā BBQ, nevis iztrakoties Esītī, bet, mode prasa upurus – kleita uzliek pienākumus.
Vērtējums: 



Ziniet, man sāp. Man sāp sirds par meiteni pirmajā bildē ar smilškrāsas, brūngantoņu biksēm.Vai tas nebija kādā štatā jau aizliegts ar likumu- nēsāt zemās šasijas bikses, tāpat kā krist otrā galējībā – ieraut tās nolādētās bikses lejas daļas atribūtos?
Vienīgais normālais apģērbs šķiet kleita, tiesa, arī tā izskatās kā tikko sastiķēts gultas pārvalks kopā ar jostu.
Toties pēdējā bilde- bikškostīms/kombinē/nav-ne-jausmas-kā sauc ir diezgan ideāls pasākumiem divatā. Klīst baumas, ka viss turas kopā ar vienu rāvējslēdzi un, varot novilkt reizē ar krūšturi.
Vērtējums: 


Lai man piedod visi svētie McDonalda frī kartupeļi, bet, kas pie joda!?
Pārgatavojušās banānkrāsas bikses, kurās sabāzts tas nenosakāmās izcelsmes krekliņš ir daudz par daudz. Saprotu, ka kāda dāma noteikti to uzvilks, visticamāk, kāda tante, kas ies ravēt dārzu, jo.. labi, vienkārši pārceļamies pie nākamās bildes. Vienkārši, daram tā.
Vērtējums: - 






Nezinu, kā jums, bet man liekas, ka šī kleita ir pelnījusi aplausus.
Apnicis, ka visi blenž uz jūsu kājām un izsaka piezīmes sabiedriskajā transportā uz Bolderāju?
Ir risinājums: iegādājoties šādu, manuprāt, burvīgu kleitu, jūs varēsiet iet gan uz savu 9.klases Pirmo septembri, gan Prezidenta pieņemšanām, kā arī Jauno Vilni un, protams, neiztrūkstoši- pastaigu uz Maximu pēc dienišķās pārtikas devas.
Jebkurā gadījumā – jūs tiksiet pamanīta. (Nu, vai arī jūsu krūts.)
Vērtējums: 








Un te arī solītās mežģīnes. Neraugoties uz faktu, ka izskatās, ka kāds būtu izvarojis savus aizkarus, uz ielas tās netiks nepamanītas. Nu pēc būtības, iela laikam arī ir vienīgā vieta kur varētu ierasties ar tādu melnu peņuāru, bet vismaz neviena nesūdzēsies, ka kāds viņu izģērbj ar acīm, jo reāli, vairs jau nav ko novilkt.
Runājot par baltajiem mežģīņu svārkiem (?) jāsaka, ka vasaras laikā – pats labumiņš, nesvīst dupsis un tā. Kopumā, tērpi izdevušies uz ūsiņu un jāsāk masveida ražošana, lai katra mājsaimniece var iegādāt šos ērtos un parocīgos apģērba gabalus.
Vērtējums: 





Prada somiņas – pavasaris/vasara 2011.
Mirklī, kad sapratu, ka tās ir sieviešdzimtes pārstāves, galvā skanēja tikai pāris vārdi:
WHERE IS YOUR GOD NOW?!

6 komentāri:

  1. Ak Jēzu un Marihuāna. Es, protams, arī neesmu nekāds modes eksperts, bet nu tas ir mazliet.. Man trūkst vārdu.

    AtbildētDzēst
  2. Beisiklī, nekas nav mainījies, ik gadu ir vienas un tās pašas drēbes, izvilktas no dažādu gadu atvilknēm. (tekstu, kas liecināja, ka esmu iedziļinājusies modes tendencēs jau vairākus gadus- es izdzēsu).

    Nu beidz,tā bilde ar kleitu ko vilkt uz pirmo septembri ir burvīga ^___^
    mans FAV

    AtbildētDzēst
  3. Nemaz nemēģināšu apstrīdēt - es uz to skatos kā uz vienīgo ziedu šajā dubļu laukā.

    AtbildētDzēst
  4. Izslēdzot trolli manī un viss suck režīmu. Apskaties kā ģerbjas japāņu jaunieši, vai vēl labāk dienvidkorejieši, you will find your God

    Par rakstu, well, as always, ja Tu sevi kop, māki pasniegt/nest un tam visam bonusā vecāki ir iedevuši, daudz maz, ciešamus gēnus, it doesn't matter what you wear as long as it isn't TEH leggings with huge sunglasses while riding your Vespāāā!!!11viens

    TL;DR Trying to hard has never accomplished anything.

    AtbildētDzēst
  5. Khm, es neesmu minējusi ka man nepatīk spilgti un tiešām pārdomāti stili. Un tam nav nozīmes, vai tas ir gots vai hipsters, vai emo. (visi vienā listē nosaukti skan kaut kā savādi, bet nu neko).

    Klau, man prieks, ka tu kop latviešu valodu ;]

    TL;DR man prieks, ka tev ir savs viedoklis, kurš man interesēja.

    AtbildētDzēst
  6. Inga, es tagad un droši vien, ka arī rītdien nesapratīšu, vai Tavs komentārs bija sarkasms, vai tomēr nē. Jebkurā gadījumā raksts bija interesants, tas arī galvenais un, protams, man prieks, ka Tev prieks ;)

    AtbildētDzēst