Lapas

pirmdiena, oktobris 10, 2011

Kāpēc kojas ir labākā vieta pasaulē TOP 10

Liela daļa studējošo izvēlas dažādu iemeslu dēļ savu studiju laiku pavadīt tieši dienesta viesnīcās.
Mani iemesli ir pavisam vienkārši - esmu pārāk pieradusi būt mūžīgā, šo desmit lielisko lietu ielenkumā.
Un šis ieraksts ir tapis dēļ viena no iemesliem, kas šodien kārtējo reizi ar mani atgadījās. Bet, lai cik dīvaini arī nebūtu, es nespēju iedomāties savu dzīvi savādāku.

TOP 10 - KĀPĒC KOJAS IR LABĀKĀ VIETA PASAULĒ
10. Iespēja iepazīties ar neskaitāmi daudz jauniem cilvēkiem, (ik gadu tie nāk klāt un periodiski atbirst nost), bet kopsumma nemainās, tādējādi tiek dibināti kontakti (tautas valodā runājot - dzerts), kas reizumis izvēršas ilgstošā sadarbībā.
9. Tu nekad neesi viens. Pat trijos naktī atradīsies vismaz vēl viens bezmiega vai kontroldarbu (nedod Jezup, sesijas) mocītais.
8. Kopības sajūta. Pat tualetē nevar pačurāt nedzirdot otra cilvēka komentārus vai satrauktu rosīšanos.
7. Virtuves ir visuma centrs, puiši svilina pannas rokturus, eksperimentē ar mistiskiem ēdieniem un taisa bioloģiskos ieročus, ar ko indē pusi koju.
6. Mūžīgais remonts. Kojās VIENMĒR kāds remontē savu istabiņu. Parasti vakaros, parasti ne pārāk skaidrā, toties ar apziņu, ka urbis ap vieniem naktī ir tikai sirsnīgs žests un eiroremonta cienīgs darbiņš.
5. Sportiskas aktivitātes te ir cieņā. Kerlings ar slotām, jauno papīra lidmašīnu modeļu izmēģinājumi, hokejs un volejbols - gaiteņu šaurība un cilvēku kustības intensitāte nav šķērslis pat datorkrēslu dragreisam, kas notiks tieši tad, kad tu ar tikko nomazgātajiem traukiem atgriezīsies no virtuves.
4. Puiši ir muzikāli. It sevišķi vakaros. It sevišķi gaiteņos.
3. Ja kaimiņš tusē, tad tusē arī tu. Tas gan nenozīmē, ka esi ielūgts uz pasākumu, sienas vienkārši ir tik plānas, ka gribot negribot arī tu no rīta pamosties sāpošu galvu un aizpampušām acīm (dēļ nomocītās pusmiega nakts, ne dzēruma un jestrībām), kamēr tavs kaimiņš kā žiperīga siļķe okeānā, ar kefīru rokā, tirinās pa lekciju telpu.
2. Dušas telpas. Paldies visiem svētajiem, un ne tik svētajiem, bet mums ir atsevišķas dušas, slēdzamas. Bet, ja kāds mazgā traukus virtuvē, tad tas ūdens pazūd le naffig tā, ka nemetas. Jo tieši tai momentā, kad tieši TU izdomā doties mazgāties, visas kojas kolektīvi nolemj nomazgāt savus nedēļu krātos traukus.
1. Iemīlēšanās. Tā kojās notiek uz urrā! Tas nekas, ja jauneklis savu līgavu ik trešdienu noskata jaunu, vai izmīlē pusi koju meiteņu - tam nav nozīmes, galvenais ir tas, ka dažiem patiesi izdodas atrast savas otras puses, un tā - līdz pat zagsai.

7 komentāri:

  1. Tās kojas, kurās es reiz dzīvoju, manī atstāja lielākoties sliktas atmiņas, jo lielākā (aktīvākā) iemītnieku daļa izrādījās smagi deģenerēti tipiņi ar manāmām komunikācijas problēmām. Tieši pierādījumi Darvina teorijai, lai gan par primātiem būtu kauns :(

    AtbildētDzēst
  2. Chris, es neteiktu, ka mums trūkst primātu, mani bieži nokaitina kāds, bet man ir "noveicies", ka man daudz reiz nāk tikai smiekli, ne dusmas, kā piemēram, šodienas gadījumā ar dušu, kad atlika tikai sasodīti skaļi smieties, ne dusmoties, jo dusmas jau nu tiešām neko neuzlabotu.

    Bet, man liekas, ka Jezups spešel man izdomājis uzsūtīt bundziniekus (un visus citus manu pacietību pārbaudošos) tieši man kaimiņos.

    AtbildētDzēst
  3. Ir laikam jābūt kaut kādam sabiedrības cilvēkam (ok, es gan arī tāds jūtos), bet ar tādu ļoti augstu tolerances līmeni, lai šo te aprakstīto varētu izturēt. Tāpēc man pēc izlasīšanas jo īpašs prieks, ka kojās dzīvot tā arī nav nācies.

    Šodien tieši ar vienu paziņu šo apspriedām un rekur bija nepieciešams radīt zemāk redzamo gafiku, lai parādītu manu skatījumu.

    Tur mēs pieņemam, ka aptuveni 20% no sabiedrības ir ok cilvēki (nu dzīvē tas procents laikam ir vēl mazāks), bet pārējie nē.

    Nu lūk tad te var redzēt, kurā situācijā no tiem sanāk ciest vairāk. :D

    http://www.bildites.lv/images/uwsghvol7ajtajebkybe.jpg

    AtbildētDzēst
  4. Tā bilde nopelnīja visas 5 acis no piecām, es pat sasmējos, hah. nice.

    Tiesa, man ir savādāk, esmu dzīvojusi tik dažādās kompānijās, sabiedrībās un īpatņu kopās, ka nekas vairs mani "neņem" pat kojas ne.

    AtbildētDzēst
  5. Man laikam ir neveicies ar to, ka visas augstāk minētā negatīvās lietiņas man ir gājušas secen. Tā teikt dušās ieiet var normāli nebaidoties par to, ka h20 var pēkšņi nozust. Lai gan jāsaka, ka jebkurš indivīds kādam cilvēkam izskatīsies, liksies pēc primāta, vai kāda cita dzīvnieka. Tad nu tur paliek vienīgi jautājums par prasmi iejusties dažādākajās sabiedrībās nedabūjot pa seju un apzinoties katras individuālas sabiedrības morāles principus un nerakstītos likumus. Un par pēdējo, jebšu top1 ierakstu varēju tikai gardi pasmieties :D
    Nekas nav labāks par džeku, kas mīlē visas kojas meičas un vēlāk to vien dara kā cenšas izvairīties no izmīlēto meiču jaunajiem pacančikiem nedabūjot kārtīgi pa bieti. Bet mums kojās ir viens pāris kurš ir kopā jau no 1 kursa (tgd 4 kurs)Tā teikt salkanības virsotne.
    /daudz samudžinātu domu, bet ceru, ka kāds iebrauks/

    AtbildētDzēst
  6. nodzīvoju kojās kādus 3,5 gadus.. atceros kā interesantu laika posmu ar daudziem lieliem plusiem, bet arī ar mīnusiem..
    mīnusi - privātās telpas trūkums.. un ar šo var beigt viņus uzskaitīt :D

    bet plusi: bija jautri iemācīties pudeles slēpt, kad nāk skolotāja (tās bija vidusskolas kojas, un stingra režīma, tāpēc nācās visu rūpīgi slēpt).. bija jautri nozagt rezerves kāpņu atslēgas, lai var bŗivi staigāt pa kojām.. bija jautri visu laiku draugu lokā..
    bija jautras pusdienas, vakariņas, bet vislabāk man patika launags, kad nesteidzīgi dzērām tēju, ēdām kko garšīgu un pļāpājām par dzīvi! :)) skaisti laiki

    AtbildētDzēst
  7. "izvēršas ilgstošā sadarbībā."

    trīsdienniekā? ?D

    AtbildētDzēst