Lapas

ceturtdiena, oktobris 06, 2011

Sludeklis

Apskatīju iespējas izvietot sludinājumus internetā, lai iepazītos. Visvairāk jau sirdī iekrita iespēja iespēja piereģistrēties šeit http://www.bestbalticbrides.com/?lang=lv&gclid=CM7cgt6k1KsCFUe-zAodZnZvNA , bet sakautrējos, tamdēļ savu īsto un vienīgo meklēšu pavisam vienkārši, cerībā, ka tas mani uzmeklēs te.

Ja godīgi, es sen neesmu iemīlējusies, un nu, ir pienācis laiks.

Esmu 21 gadu veca Latvijas pilsone, bez mazohistiskām nosliecēm meklē piemērotu jaunekli romantiskām attiecībām, pasjansa izlikšanai ceturdienas vakaros un kopīgai vareiņiku pagatavošanai.
Jau gadu  dzīvoju celibātā, viena (ja neskaita divas istabas biedrenes).
Neesmu bijusi krimināli sodīta, pat ne šķērsojusi ietvi pie sarkanās gaismas (ko policija nav protokolējusi, to dieviņš nav redzējis).
  • dabiskā matu krāsa - tumši brūna
  • acu krāsa - tumši zila
  • augums - 1,65m (vidējais aritmētiskais Holivudas zvaigznes garums)
  • svars - 55kg (veselīga ēstgriba un kompleksu trūkums)
  • valodu prasmes - protu aizvērties
  • nodarbošanās - pašdarbniece jebkurā dzīves jomā, šobrīd studente
  • vecums - deviņdesmitā gada ražojums


 Esmu ļoti vienkārša rakstura, mierīga dzīves veida piekritēja:


Protu uzvesties adekvāti un atbilstoši situācijai jebkurā sabiedrībā:

Papildinformācija:
Nav iemaņu Photo Shop lietošanā.
Patīk gatavot sviestmaizes, protu attaisīt alu izmantojot vienu roku un bikšu priekšas pogu.

Komplektā:
- neplīstošas plastmasas trauki strīda gadījumiem
- seši, viegli maināmi krūsturi
- "Hameleoni - Nakts" orģinālkasete



MISIJA PAVEIKTA!
Liels, liels paldies visiem, kas atsaucās un neuztvēra šo sludinājumu kā pērnā gada Ziemassvētku joku.
Paguvu satikties ar tiešām lieliskiem cilvēkiem, un ceru, ka mūsu kontakts nebeigsies (t.i. nepazudīsiet no mana redzes loka) arī pēc savdabīgā pasākuma noslēgšanās.
Bučas visiem "dalībniekiem" un, protams, apsveicu uzvarētāju @armn! [tagad turēsim īkšķus, lai viss nesaiet grīstē otrajā tikšanās reizē (jo, atzīsim, viņš ir talantīgs) un viņam jau nav pāris sievas Azerbaidžānā un bērnu pulciņš te pat Līvānos.]
p.s. kāds dabūs pa pirkstiem.

17 comments:

  1. "valodu prasmes - protu aizvērties"
    Šis vien ir precēšanas vērts!
    "seši, viegli maināmi krūsturi" - nomaini uz viegli attaisāmi - vīriešu auditorijas uzmanību piesaistīsi labāk.
    Veiksmīgus meklējumus! :D

    AtbildētDzēst
  2. bez mazohistiskām nosliecēm :( not naughty enough.
    ahaha...tik labi izdomāts teksts vispār,cepums par to Kates tant' :3
    good luck

    AtbildētDzēst
  3. Lecter, es jau domāju, ka ja es minētu, ka es tādus vispār nenēsāju, tad jau man sen būtu ne tikai fiktīvo laulību aicinātāji no trešajām pasaules valstīm, bet arī vietējie kādreiz aci mestu akurāt acīs vairāk, he.

    Bembij, kuš, es cenšos mainīt imidžu, pat savu lateksa kostīmiņu pārdevu repšem.

    AtbildētDzēst
  4. Es piesakos!!! Mazohistiskās noslieces nāks ar laiku. Iemācīšu.

    AtbildētDzēst
  5. Marek, es aplūkoju tavu bildi, un izskatās, ka otro teikumu tu patiesi varētu realizēt dzīvē, man kājas stīvas palika. Tu māki likt pasjansu? Ja, jā, tad varam mēģināt bik piestrādāt pie manām pašdarbības līmeņa ietrenētajām pātagas vicināšanas kustībām.

    AtbildētDzēst
  6. .. tik vien cik humora izjūtas pietrūkst =]

    AtbildētDzēst
  7. schtal, tas gan, bieži nākas dzirdēt, ka ne lāgiem jokus saprotu, ne protu teikt.
    Bet es māku pagatavot sviestmaizes, tas atsver visu.

    AtbildētDzēst
  8. pilnīgs kosmoss:D

    ai, labi, piesakos:D

    AtbildētDzēst
  9. PIETEIKUMA ANKETA [postmodernisma cv]
    RE: http://godforsakenshot.blogspot.com/2011/10/izdzerta-kafija-un-nosukata-konca.html

    AtbildētDzēst
  10. Kāds progress šajā jautājumā? :)

    AtbildētDzēst
  11. Anonīm, es ceru, ka tava pieteikuma vēstule ir manā e-pastā, jauno cilvēk.

    Reini, man sirds ir salauzta, es tā cerēju, ka kāds tiešām atsauksies, bet izskatās, ka neviens mani nav uztvēris nopietni.
    Nu kā lai jauna sieviete nesāk domāt par precībām ar turku, ja pašmājas bāleliņi neprotās pat izvest pastaigā (pag, tas skanēja nepareizi).

    AtbildētDzēst
  12. Superīgi, man patika. Lielisks sludinājuma paraugs!

    AtbildētDzēst
  13. Sveicam ar ķērienu un gaidam turpmākas atskaites.

    AtbildētDzēst
  14. Lielisks sludinājums!
    Labprāt iepazītos klātienē. Pagaidām turpinu sekot twitterkontam (tur ir interesanti) :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mani iepazīt klātienē ne maz ar nav grūti, galvenais DM un laba ideja (galvenais drosmi, drosmi, Anonīm), tagad gan pīļu barošana atkrīt, bet vienmēr var izmēģināt aiziet uz tamborētāju pulciņu kopīgi, parunāties un tā.

      Dzēst